Egentligen inte läsbart.

Nu är det bara två dagar kvar tills vi åker och det känns så himla bra! Egentligen så vill jag börja småpacka men jag ska försöka hålla mig tills imorgon för då är det en dag kvar. I alla fall så känns det typ överbra att vi ska åka. Jag har resfeber och jag dampar ungefär på allt och alla. Jag har ad(hoe)d. Och apropå något helt annat så gick jag till skolan i morse. Och en sak jag verkligen hatar med hösten är ett det är superkallt på morgonen och man klär på sig lager med kläder och sen som i morse så gick jag till stan i mjukisar, plus en tröja under och en jacka. Och när jag var framme rann det svett från min rygg. (Tur man inte luktar, hehe). AA.... Och det är jättejobbigt. Det var nog allt. Och sen ska jag förhoppningsvis äta surströmming.


Chillar i rymden. Den här bilden är inte ens tagen idag.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0