Ber om ursäkt.

(Hej världens konstigaste min). Förlåt för att jag faktiskt suger på att skriva nuförtiden och att jag borde bli bättre. Men det känns som om det händer för mycket i mitt liv fast samtidigt ingenting så jag inte kan blogga längre. Det är ganska svårt då och det tynger bara ner mig. Igår skulle jag visa mina fina nya skor. Men det blev inge bra med ljuset och sånt. Så jag ska ta nya bilder idag. Mamma och jag var i alla fall som sagt på bio igår, och vi såg KYSS MIG. Och den var helt okej. Ingen film jag skulle rekommendera ett måste att se på bio. Men den var fin. Till idag så någon gång ska mamma, Simon och jag trampa ner till stan för att spana in den sista rean lite till.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0