Yankee keps

DISS PISS........ Jag maste kopa en ny keps nu!!!!!!! Alla har nu en sadan keps som jag har. Eller, det var en som hade en innan mig! Nu har typ fem stycken en sadan. *GRINARRRRRR!!!* Suck. Kommer bli en ''trend'' som med Sundsvallsbyxorna, moaha. Bajs pa er! Jag hade min fore er och jag ska kopa en i Amsterdam som ingen kan harmas med. HEHehehehe!!! Damp.

Nara, men lite dumt ar det ju att alla ska ha likadana. At bajs.

Postat av: Lovisa Ahlberg

Hehe, dom där kepsarna var populära förra sommarn också ;) Har en vit och svart sen ifjooool

2011-04-27 @ 19:20:20
URL: http://slovisa.blogg.se/
Postat av: Anonym

hehe, det var ju inte så att du startade trenden. Den där trenden fanns för mer än ett år sedan :)

2011-04-28 @ 17:37:00
Postat av: Sharlee

Haha, neeee! Jag sa aldrig det heller!!!!!! Fan keps har ju funnits lange :S Jag sa ju att en hade det fore mig, vad jag sett! Men jag menade bara att det ar trakigt att alla har likadana, daaaaah xDXDXD

2011-04-29 @ 01:10:52
URL: http://sesp.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0