Uuuh... vill hem.

Typiska dagar är sådana dagar då vi slutar tidigt, bara för att jag måste stanna kvar på skolan. VI SLUTADE KLOCKAN TVÅ!! Och jag måste vara här till fyra. Och jag har haft matteprov idag också och det var första gången jag hade en bra magkänsla sedan jag klarade procentprovet. Däremot blev jag som ''MEN ÅÅÅH...!'' när jag hade kommit ut därifrån och insett att jag hade gjort kanske, tre fel.

Men så länge det inte blir underkänt så är jag ändå glad. (DETTA VAR ALLTSÅ ÅRETS SISTA PROV!!). Förutom att vi har nationella sedan, som jag hoppas att jag klarar. Ska repetera mycket innan för då är jag godkänd inom Matte A! Sedan har jag bara ett halvårs matte kvar. Och då. Då är jag utan det i ett och ett halvt år!!!! Glad. Glad. Glad.

Annat.
Jag sitter bara här och möglar nu. Väntar på att pappa ska ringa. Få pengar. Köpa present. Blommor. Kort. Sätta mig på en buss. Jag är hård i magen också. Bara ätit skit idag (alltså sådant som man får gaser i magen av). Billys pizza, snickers och chokladmuffins. FÅR VÄL LÄGG EN KABELJÄVEL NÄR JAG KOMMER HEM TILL SIMON!!!!!!! Moaha.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0