En massa bilder.

DET HÄR är sommar. Inte idag. Inte dagens väder. Det är vår.
Min älskade farbror och jag på Bänkåsviken ute på Alnön i somras.
Fina Simon på Gatufesten 2010.
En varm strandpromenad på Kreta.
Första dagen på Kreta. Kärlekspuss.
Vi åt på en mysig restaurang.
Här hade jag nog varit hemma i några dagar.
Påsar. Gårdagens mascara och glansiga ögon.
Min nuvarande profilbild på Facebook.
Marielle hälsade på mig i augusti. Saknar henne mycket.
Oh, crap.
Posade vid mammas sängkant.
Blunda alla veganer/vegetarianer.
EN DAGENS OUTFIT. xD
Även om jag inte är gravid. Bara putar. Så gillar jag bilden.
I höstas. Då drog jag fyra tänder. Opererade bort en.
Min äldsta syster Shanti som är bosatt i Polen, och jag.
Fin glugg va? (Den har krympt mycket!!)

En form av oskarp bild. Mitt rum såg lite annorlunda ut också.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0