En oväntad duschträff

Frågestunden är åt helvete. Jag har några frågor. Från tre läsare. Så jag antar att det inte finns något ni vill veta, så okej. Annars, upp till er.

Just nu är jag så himla arg. Varför kan man aldrig få vara lugn? Slippa vara arg och besviken hela tiden. Den där frustrationen som går igenom hela kroppen. Som ligger och trycker på bröstet. Det är så frustrerande. Och så himla jobbigt.

Över till något annat.
Jag var och tränade idag. Tröttare än vanligt, väldigt mycket tröttare. När jag kom ut från bastun så gick jag blint och hängde av mig handduken för att duscha av mig. Så hör jag en kvinna säga ''Hej''. Jag tittade upp lite försiktigt och mötte hennes blick. Det var min gamla kurator från Hagaskolan. Min första tanke var. ''Åh, nej''. Att träffas överallt, slumpmässigt, men inte i duschen på Friskis & Svettis. Och där hände det. Jag stod naken, framför en kvinna jag hade pratat problem med.

Postat av: Emelie

HAHAHAHAHAHAH pinsamt!

2011-04-18 @ 22:05:10
URL: http://[email protected]
Postat av: julia

HAHAHAHAHAHAHAHAHHAHA VAD HEMSKT!!!

2011-04-19 @ 00:13:24
URL: http://jullebullan.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0