När man inte har någonting att blogga om

För exakt ett år sedan:
Hur gammal var du? - femton.
Vilken klass gick du i? - 9a.
Vad hade du för hårfärg? - samma som nu. 
Hur lång var du? - några centimeter kortare än nu.
Vem var du kär i? - Simon.
Hade du någon pojk-/flickvän? - ja.
Vad brukade du göra på fritiden? - mysa med Simon.
Vilka umgicks du med? - Simon.
Hur såg du ut? - mindre.
Var allt bättre då? - mja, på några sätt.
Skulle du vilja gå tillbaka dit? - ja. hagatiderna.♥
Har du förändrats? - det har jag.

Nu:
Hur gammal är du? - sexton.
Vilken klass går du i? - ettan.
Vad har du för hårfärg? - fortfarande mörkbrunt.
Hur lång är du? - 1.63.
Vem är du kär i? - simon.
Har du någon pojk-/flickvän? - ja.
Vad brukar du göra på fritiden? - pluggar ytterst sällan. träffar simon. vänner. datorn. TRÄNAR!!
Vilka umgås du med? - nuförtiden? simon. julia. ronja. lina. denise. de är mina närmsta, så det är dem jag umgås mest med!
Hur ser du ut? - trött. pigg. glad. sur. hängig. biffig.

Har du:
Kysst någon? - ja.
Sovit bredvid någon av samma kön? - jaaeeee.
Sovit bredvid någon av motsatt kön? - ja.
Slagit ner någon? - nej.
Ljugit för en bra vän? - nej.
Svikit någon? - ja.
Fuskat på prov/läxförhör? - har jag vääääl.
Blivit kallad Bögjävel? - lebbjävel.
Kallat någon Bögjävel? - ja.

Vem:
Skrev du senast till på msn? - don't use msn, only sometimes. don't remember.
Kramade du senast? - denise.
Sov hos dig senast? - simon.
Vill du vara med just nu? - julia. 
Ringde dig senast? - simon.
Skickade ett sms till dig senast? - emelie högberg.
Skickade du ett sms till senast? - emelie.

Vad:
Drack du senast? - vatten.
Köpte du senast? - godis.
Gjorde du igår? - var med simon.
Ska du göra i morgon? - gå i skolan och träna, kanske!
Vill du göra just nu? - äta chips och choklad. 
Åt du senast? - kulor.
Är närmast dig som är rosa? - kulor med smak av tutti frutti.

Kärlek & Förhållande
Du är kär nu? - ja.
Du har sårat någon så den har börjat gråta? - ja.
Någon har sårat dig så du har börjat gråta? - ja.
Du har haft ett förhållande som varade över 10 månader? - ja.
Du har haft ett förhållande som varade över ett år? - ja.
Du har haft ett förhållande som varade över två år? - ja.

Dåliga tider
Jag har druckit den senaste veckan? - äppeljuice!
Jag kan inte svälja piller? - jo. men vad har det med dåliga tider att göra? HUHU.
Jag har tagit mediciner mot depression? - nej.
Jag har anorexia och/eller bulimi? - NEJ.
Jag har sovit en hel dag utan att ha behövt det? - ja.
Jag har vaknat gråtande? - nej -.-
Jag har somnat gråtande? - ja.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0