Som om jag ska sprängas

Hemma. Proppmätt och tränad är jag. Tog hela 7 kilo idag också. Kommer bli världens starkaste kvinna snart.

Pappa och jag åt MIDDAG halv nio. Det blir så ibland, när man tränar och handlar sent. Nu är jag mätt i magen, det är väl det viktigaste. Känner mig väldigt tankspridd i jämförelse med andra dagar också. Vill gå ut. Promenera till världens ände med hela min spotify-lista i öronen. Fint. Också verkligen hatar jag mitt preventivmedel nu. Jag har aldrig i hela mitt liv haft en finne om det inte är dagen innan mens och nu känns det som om hela ansiktet har exploderat. Jag ska ge det tre gånger till och om den ''vanliga biverkningen'' acne inte försvinner. Då tar jag ut denna... ring.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0