My weekend

Heeeey! Nu är jag halvt levande. Har fått i mig lite socker, men annars är jag död.

Har precis sagt hejdå till Simon och till denna helg! Okej, det gör jag i kväll när jag lägger mig. Men AAAA.

Den här helgen har varit speciell och väldigt lång. I fredags var jag ut med fina vänner, känt mig snygg, speciell, ranglig och galen. Sådär att jag inte har brytt mig om vad någon har tyckt om mig. Julia och jag vaknade upp rätt trasiga på lördagmorgon, en sådan morgon när man känner att man har levt livet full ut kvällen därpå. Gjorde mig till människa och sedan gick vi till henne. Satt i princip framför datorn under hela våran tid tillsammans, det var fint, vi hade facebook-lan. Fick hämtning, åkte hem. Fick mens. Började med mitt nya preventivmedel. Kul?

I går kväll tog Simon och jag en promenad till Södra järnvägsgatan. Det blev en lång promenad. Vi besökte Simons pappa. Och det var trevligt. Senare träffade vi Julia. Myste, mycket. Och idag, idag är jag så himla trött. Omänskligt trött. Efter en långdragen helg som jag inte är van så lägger jag mig på hyllan och tittar ut lite.

Den här helgen har varit bra. Och jag tänkte lägga upp bilder, men min kamera är död. Precis som jag. Perfect match.

Aja. Det är inte ofta jag skriver om vad jag gör. För hur intressant skulle det vara? Ni har säkert också haft det trevligt, speciellt när ni har läst min ouppdaterade blogg. Tack, fina.♥




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0