Lördag

Hej alla påskharar.

Simon och jag kom hem från middagen från en stund sedan. Och årets första grillning var ju en höjdare, som varje år.

Jag känner mig för övrigt ganska stressad. Har inte packat. Har inte ens tänkt på vad jag ska ha med mig och jag har varken laddat eller fyllt på musik på iPoden. Men i morgon får jag fixa det. Jag måste ju.

Nu ska jag äta färska räkor och dricka massa Coca Cola, Fanta eller Sprite. Ahhhh! Det vattnas i munnen.

Postat av: lovisa

Har du en bra påsk?:)

ville bara tipsa dig! jag har 3 tävlingar på bloggen just nu!

1- vinn valfri vara från fashionbox.se

2 - vinn strumpbyxor från snyggastrumpbyxor.se

3 - vinn underkläder till värde av 300 kr från evasunderklader.se



Om du är intresserad av ngt kan du kika bloggen för mer info:)

2011-04-24 @ 10:53:14
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0