HEJ

Heeeeey! Jag ar hos min farmor och farfar. De bor pa ett jattefint hem! Med massa bra saker.

Min snygga farbror kom hit ocksa och han ar en riktig muskelknutte. Om jag lagger upp en bild far ni gissa hans alder och jag lovar att ingen kommar att gissa ratt. Muahahah..!!!!

I kvall ska vi pa grillfest och senare till min faster! ROLIGT. Jag har inte sa mycket att skriva. Ar ratt hard i magen. Ater massa goda saker har, finns bara sadant. Men visst ar jag anda ganska duktig som bloggar? Bloggar oftare an vad vissa gor fastan de ar hemma!

Jag ar bast, hehhheh.... HEHE. Okej. Saknar alla dar hemma!! Eller inte alla. Men Julia SUPERDUPERMYCKET, Simon och Lina ocksa! Puss pa er amigos. Och pa alla andra........ not. Hejdoooo.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0