Hatar er era fyrögda... jävlar

Nu har jag en nyduschad och fräsch kropp. Åh, vad det är skönt. Jag dog dock i duschen TVÅ gånger. FAN!! Min arachnofobia kommer aldrig gå bort. Först satt det världens fulaste spindel i handfatet, med ben långa som kablar. Jag skrek som en kråka och sprang upp. ANDRA gången, jag stod i duschen och var precis klar. Så sitter det en vid duschkrämerna... OCH TITTAR PÅ MIG?! Medan jag skrek så satt han där, eller stod och tittade på mig. Oskyldig som han trodde att han var. Vilket äckel! Pedofilspindel.

Wäh. Vill utrota alla spindlar och flytta till lägenhet. Bo allra längst upp. Så länge jag inte behöver gå ut på balkongen. Nu ska jag packa träningsväskan, fika... och jag kommer inte hinna att plugga. ÅHHHHHHHHHH. Jag blir arg på mig själv.

Postat av: Corneliusleah

I have surfed to your site accidentally and can not break away from it. It is really great!

2011-05-04 @ 23:00:00
URL: http://corneliusleah.blogyd.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0