Fredag

Jag kom försent i morse.

Det brukar aldrig hända, men det finns risk för att det händer när man har haft sovmorgon hela veckan. Och sista skoldagen så går larmet 07:15. Mina ögon sved så mycket av trötthet så jag valde att nästan kissa på mig i sängen. Men jag klev upp 07:23. Gick på toa och trodde att jag kissade i sömnen. I förvirrat tänkande så trodde jag att jag skulle få sova en hel timme till men sju minuter senare så ringde larmet. Jag snoozade. Kanske alldeles för länge.

Tillslut mesade jag på och tog mig den tid jag hade. Nu är jag i skolan. Ska rita, eller något. Färglägga. Men hänger inte med riktigt. Vet inte hur jag ska göra.

Aja.
Det löser sig.

Nu ska jag lämna in min frihetsbild. Som skulle ha blivit inlämnad innan sportlovet. Heh...he. Bättre sent än aldrig, brukar man ju säga. ;)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0