''Frågestunden''

Tycker din blogg är grymt cool btw! Undrar bara vad du vill göra när "du blir stor liksom"? Vill du resa, jobba, flumma runt eller vad liksom? (:
Vad gör du allra helst en fredagkväll?
Har du någonsin rotat i någons dagbok, eller telefon?
Vem i din klass tycker du mest om?
vilka bloggar läser du inom sundsvall? :)
vilken är din favorit godis? :
Tycker din blogg är grymt cool btw! Undrar bara vad du vill göra när "du blir stor liksom"? Vill du resa, jobba, flumma runt eller vad liksom? (:
- Hej du! Tack så mycket, vad glad jag blir!:D
Efter studenten eller dylikt? Så långt har jag i så fall inte tänkt, det jag vill är att söka till ett bra ''ungdomsjobb'' så jag kan spara ihop lite pengar och resa iväg och leva mitt liv en stund. Jag vill inte behöva känna mig bunden till någon, bara vara fri och... flumma runt! Så som du kallar det. Det vill jag nog göra i ett år ungefär och sedan börja utbilda mig till advokat.

Vad gör du allra helst en fredagkväll?
- Det beror alldeles på vad jag är på för humör! Men jag älskar hemmamys (vilket jag gör mest) och utekvällar med mina närmsta.

Har du någonsin rotat i någons dagbok, eller telefon?
- Japp! Passa dig så det inte är din dagbok eller telefon.

Vem i din klass tycker du mest om?
- Vårat lilla umgänge. Också tycker jag om Tina Palm väldigt mycket!

Vilka bloggar läser du inom Sundsvall? :)
- Wow. En hel bunt. jullebullan.blogg.se ronfot.blogg.se loitta.blogg.se fifffis.blogg.se tovaandersson.blogg.se aronssonfrida.blogg.se sophiabackstrom.blogg.se jrrf.blogg.se mollywood.devote.se ewelinarenstroem.blogg.se emeliieblom.blogg.se nikelina.blogg.se ssannakk.blogg.se baramitt.devote.se pme.blogg.se ssaraengblom.devote.se matildaenglund.blogg.se sannaottilia.myshowroom.se (fast hon bor inte i Sundsvall längre) aliciak.blogg.se huvudsak.blogg.se michaelamoss.blogg.se - sedan finns det andra bloggar som jag brukar titta in på ibland! Men de läser jag inte varje dag.

Vilken är din favoritgodis? :)
- Hjälp. Vad svårt. Det är nog saltlakritsflaskorna och den mesta chokladen skulle jag tro. Men det godaste snackset som finns är ''Pommes pinnes''-chips. (För saltälskare) Prova dem, du kommer aldrig ångra dig. :)

Postat av: Emelie

Pommes pinnes!!!!!!<<3333333

2011-04-19 @ 22:47:23
URL: http://[email protected]



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0