För nu är det så mycket som Påsklov!

Och jag är jätteglad. Jag känner mig fri och lycklig. (Bortsett från att jag aldrig sluta blöda och mina p-ringsfinnar poppar upp). NEEEEh... Nu ska jag vara tyst om det!;)

Jag är i alla fall glad. Lovet inleder jag med massa massa massa mys med min bästis. Tjejkväll. Hemlisar och prat. Som ingen annan kan höra (sådant gör mig glad). Fast jag gick på lov kvart över elva. Sedan dess har jag vandrat på stan med MollyPolly! Det var mys och väldigt längesedan.♥

I morgon kommer Simon. Och då ska vi träna tillsammans! Han fick ett årskort på Friskis & Svettis av sin mormor. Jag tror jag blev gladare än honom. Ska bli kanonkul!!!!! Och mamma kommer hem också. WII! Det är bara så mycket utav det nu. Jag kom på hur glad jag är! Jag har fått lön också! It makes me happy. Jag ska beställa en klänning. Ja, det ska jag göra!:D:D:D:D




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0