Firar i Amsterdam!

I kvall blir det Amsterdam by night! Det kommer bli braaaaaa...... Forhoppningsvis mycket battre an att sitta pa en liten platt i Sundsvall. ;) Nara!! Idag ar det i alla fall drottningens dag i Holland, sa det kommer bli galet med drag!!!!! Heheh..

HATAR min ''nya'' hy, eller vad man ska saga, ocksa. HATA HATA HATA!!!!!! (Damp). Men ja, jag har det. Om de har finnarna inte forsvinner efter de har tre veckorna sa kastar jag allt langt in i skogen sa jag far tillbaka mitt vanliga ansikte -.-

Hittills har jag inte shoppat nagonting, inget plagg alltsa! Eller jo, ett linne igar. Och idag eller imorgon ska jag forsoka hitta ett annat linne som jag bara maste ha. Har inte hittat nagot till varken Zimooooneeeeee eller Jullanbullan. Samst jag ar........... MEN DET KOMMER!! Alltsa jag vet inte vad som har hant med min cp-bloggning. Jag ar flum.


''I WEAR
I CEAR''
Och sedan ar texten spegelvand.

 
MOTLJUS!! We like. Men aja, skitsamma. Dar visar jag mina tva bulder. Man ser inte sa mycket............... Hehehe. Men ungefar sadar ledsen ar jag! Nu ska jag lasa en bok. Hej da.

P.S HA SA ROLIGT I KVALL MINA VANNER!





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0