En upptagen onsdag

Nu ska jag krypa ner i sängen. Ska gå på extramatten i morgon. Trots att jag har sovmorgon.
Men uppoffrar den. Jag känner mig så duktig. Direkt efter jag har slutat så strosar jag runt lite
på stan för att köpa en minipresent till Simon (blev inge Birsta idag). Och sedan åker jag till honom
och äter massa tårta. Gratta honom klockan tolv i natt ska jag också göra. Weey.

I morgon blir i alla fall en torr bloggdag. Det vet jag att det blir.
Så, annars ses vi på onsdag kväll om jag inte sover över.
(Det särskrivs faktiskt. måndag/tisdag kväll också vidare. skitfult).
Aja. Eller så ses vi på torsdag.

Åt SIA'S gräddkola-glass innan jag svarade på ''Johans'' kommentar. Men nu borde jag gå och sova.
Godnatt!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0