Dumma människa

Johan om Yesterday
allså inte för vara dum eller något, men hur mycket väger din kille egentligen? han ser väldigt smal ut, lider han utav någon sjukdom eller något liknande ? :)
Hej. Du som verkligen inte heter Johan. ''Inte'' för att vara DUM tillbaka eller dylikt.
Är du för feg för att skriva ut ditt riktiga namn?
Åååh... Skulle kunna kontra dig med så mycket just nu. För det första. Varför säger du att ''inte för att vara dum, LIDER han utav någon SJUKDOM eller något liknande? :)'' Och en fakking smiley?
Simon är precis som jag, SMAL. Vi har ANLAG. Det går liksom i generna. Att vi är smala och har svårt för att gå upp i vikt. Simon väger inte mycket mindre än vad han ska göra för sin ålder och längd. Så vad försöker du säga mig eller honom? Sänka hans självförtroende/självkänsla för att du själv kanske inte har så mycket fett på kroppen? Jag vet inte. Men Simon ''lider'' inte utav någon sjukdom som du försöker antyda fast genom en fråga. Han är fullt frisk men smal. Precis som vissa är. Liksom vissa är överviktiga, väldigt överviktiga. Snälla, fråga dem, om de har ''lider'' av någon sjukdom eller liknande. Simon lider inte utav någonting. Han äter normalt (mer än normalt tror jag faktiskt). Sover. Och gör allt normalt. Men som sagt, han har svårt som jag. Att gå upp i vikt. Och det är vi faktiskt tacksamma för! Att vi kan äta precis hur mycket vi vill utan att vi behöver tänka på en bilring runt magen. Däremot nu när jag har börjat träna så märker jag verkligen skillnad på min kropp då jag tillochmed dricker min KOLHYDRATSDRINK efter varje träning som innehåller 800 kalorier. Skulle Simon börja träna skulle han nog bli världens starkaste man och hans muskler skulle synas på noll sekunder. För han har som sagt inge fett att bränna som vissa andra killar har innan de kan bygga upp sina muskler!
Hoppas du blev nöjd med ditt svar, ''Johan''.
Johan om Yesterday
allstå inte för vara dum eller något, men hur mycket väger din kille egentligen? han ser väldigt smal ut, lider han utav någon sjukdom eller något liknande ? :)

Hej. Du som verkligen inte heter Johan. ''Inte'' för att vara DUM tillbaka eller dylikt.
Är du för feg för att skriva ut ditt riktiga namn?
Skulle kunna kontra dig med så mycket just nu. För det första. Varför säger du att ''inte för att vara dum, LIDER han utav någon SJUKDOM eller något liknande? :)'' Och en fakking smiley?

Simon är precis som jag, SMAL. Vi har ANLAG. Det går liksom i generna. Att vi är smala och har svårt för att gå upp i vikt. Simon väger inte mycket mindre än vad han ska göra för sin ålder och längd. Så vad försöker du säga mig eller honom? Sänka hans självförtroende/självkänsla för att du själv kanske inte har så mycket fett på kroppen? Jag vet inte. Men Simon ''lider'' inte utav någon sjukdom som du försöker antyda fast genom en fråga. Han är fullt frisk men smal. Precis som vissa är. Liksom vissa är överviktiga, väldigt överviktiga. Snälla, fråga dem, om de ''lider'' av någon sjukdom eller dylikt. Simon lider inte utav någonting. Han äter normalt (mer än normalt tror jag faktiskt). Sover. Och gör allt normalt. Men som sagt, han har svårt som jag. Att gå upp i vikt. Och det är vi faktiskt tacksamma för! Att vi kan äta precis hur mycket vi vill utan att vi behöver tänka på en bilring runt magen. Däremot nu när jag har börjat träna så märker jag verkligen skillnad på min kropp då jag tillochmed dricker min KOLHYDRATSDRINK efter varje träning som innehåller 800 kalorier. Skulle Simon börja träna skulle han nog bli världens starkaste man och hans muskler skulle synas på noll sekunder. För han har som sagt inge fett att bränna som vissa andra killar har innan de kan bygga upp sina muskler.

Det verkar som om du aldrig har sett smala människor. Och vi, och många andra. Som inte ens ''lider'' utav anorexia, bulimi eller någon annan ätstörning får blickar på oss. Som om vi vore zombies. Då förundras jag över att det verkar mer hälsosamt att vara så satans överviktigt? Jag frågar mig själv. Är det verkligen det? Är det verkligen därför människor går på gym och bränner så mycket de kan?

Hoppas du blev nöjd med ditt svar, ''Johan''.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0