De tilltalar mig ingenting, tyvärr. (OBS, texten blev fel men den får vara i verdana ändå).

Anonym om Peace & Love... ta mig dit.
Veronica maggio är ju tusan bra, hon ska komma. Daniel adams ray och oskar linnros är ju också bra.

MEN FAN! Inte åt dig. Jag hade svarat ett relativt långt svar. Så fukkade mitt internet upp sig totalt.

I alla fall.
Jag skrev, att jag vill lägga mig någonstans. Vill börja grina för att jag vet att mina favoritartister, absoluta favoriter kommer att spela på Peace & Love och inte här. Lykke Li och 30 stm. Det är hemskt tråkigt för mig att GF inte ens har tagit hit Lykke Li. 30 seconds to mars, okej. De är ett sjukt stort band. GF kanske inte har råd. Men Lykke Li...

Ja, Veronica Maggio är kanske tusan bra enligt dig. Och förlåt mig, om jag ens ska behöva ursäkta mig. Men jag gillar absolut inte Daniel Adams-Ray. Jag är kanske den enda som inte gillar honom. Men jag gör det bara inte. Det känns som att det har blivit en ''trend'' att gilla honom, hans musik tilltalar inte mig och det är lite ''fjortismusik''. ENLIGT MIN SMAK! Och det känns nästan som att alla gillar honom bara för att alla andra gör det. Nu är inte min mening att vara dömande att det bara är fjortisar som lyssnar på honom. Så. Lugn. Och Oskar Linnros. Han är i och för sig bra, säkert väldigt bra. Har bara hört en låt, den kända ''Från och med du''. Så kan inte säga så mycket. Trodde dock du skulle säga att Petter var bra, för han är känd och kanske Sveriges bästa rappare. Han är ju grym. Gillar några låtar, men är inte ett fan utav honom.

Nej, jag är inte kräsen. Vill bara ha mina favoriter dit. Men, har lärt mig att jag inte kan få allt jag vill. Jag ska försöka ta mig till Peace & Love. Vore häftigt. Vilken känsla. Jag älskar Håkan och Lykke Li alldeles för mycket.

P.S.
Kan ni tänka er Kings of Leon med Sex on fire live? Nä. Det går fan inte. Tänk er... bara tänk er. Jag tänker mig. Då dör jag redan lite halvt. Åhh.

Postat av: Em

Du kan följa med mig och Hampus!

2011-04-21 @ 20:27:50



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0