Ångest.

Sitter kvar på skolan och tar igen allt jag missat. (Nej). Men om det faktiskt vore så. Jag sitter bara och fördriver tiden och väntar tills jag kan gå till ST. Efter mötet så ska jag träna och i kväll ska jag göra mitt allra, allra bästa till att plugga matte. Det behövs verkligen. Jag har djup ångest inför provet nästa vecka och dessutom har jag några underkända prov som måste bli godkända. Fakkkk. Hinner inte med sådant nu. Jag fixar det, jag måste.

Jag hatar ångest. Jag har en klump i magen jag... skulle vilja spy ut. För övrigt så mår jag bra, har bara haft två lektioner idag. Inte speciellt givande. Men jag började sent och fick sluta relativt tidigt. Jag vill bara hem men den planen spricker ju... :(


Postat av: ronja sjölander

Ja det måste vi verkligen. Myskväll hos mig nästa gång!! <3

2011-04-13 @ 17:12:31
URL: http://ronfot.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0