A lá Holland

Hej!

Jag kommer ju absolut inte kunna blogga som jag gor hemma. Eller lite kanske.

Jag skulle hanga med mamma och pappa for att handla men sa kom vi fram till bilen och jag fick inte plats. Sa jag sprang ''hem'' igen och satte mig har. Det blev den bra-iga raddningen.

Hur kanns det for er lasare att behova lasa utan........ fan. Jag har ju inte de bokstaverna. Men de tre sista i alfabetet. Ar det jobbigt??!!!!

Ovrigt sa vet jag inte vad som skall handa idag. Saga hej till hela slakten? Shoppa? Saga hej blir det nog. I morgon far vi till Efteling, ett jattestort och underbart nojesfalt i Holland. Jag tar med mig kameran (saklart!). Kommer forresten kanske upp nagra bilder under tiden da jag ar har, men bara kanske. Annars kommer de upp nar jag ar hemma!

DET SISTA jag ville saga var. Det ar 25+ har och jag gar barbent. Det ar sommar! Pa riktigt. Alla gar nastan barbenta, flip flops och i linnen. Inte kallt i luften och i forrgar var det 28 grader. Azuuuuuuum.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0