Vattenbilder

Ibland är det så jäkla roligt att fota, när man har inspiration och allt går som man vill!

Och vissa dagar kan det vara helt uselt.

Idag har jag fotat mina 4 vattenbilder... den 5:e inställningen funkade inte.

Men jag vet inte vilken inställning som hör till vilken bild, HEHE.

Det får jag kolla imorgon, måste välja ut bilder på skolan för min dator är to slow........ Jag har nämligen inte
BARA haft vatten på alla bilder. För det är hur tråkigt som helst, sen får Olle Blixt tycka vad han vill. Men det viktigaste är att sätta fokus på vattnet och det har jag gjort och jag är NÖJD:D.

Imorgon ska jag fota lite mer vatten så jag har ännu mer att välja på.


Tack Shanti van Stralendorff för stor hjälp! Love you♥

Postat av: Vonskareng

Man har sina dagar helt enkelt :) du är säkert superduktig med kameran :)

2010-09-07 @ 19:56:23
URL: http://Www.metrobloggen.se/vonskareng
Postat av: Amis

Fin blogg =)

2010-09-07 @ 20:37:48
URL: http://www.metrobloggen.se/amis



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0