Se upp för dårarna!

Good afternoon.

Det gick SKITbra hos tandläkaren idag, jag drog den sista tanden och det gick bättre än sist (BIVERKNINGARNA!!). Jag har inte haft ett dugg ont och inte varit de minsta trött förutom första timmen.

När jag drog min första tand i underkäken så var jag svimfärdigt trött och hade jätteont... och dagen efter fick jag en knöl på sidan där jag drog tanden. Det är hårt och gör ont när jag tar där. Så jag frågade min tandläkare vad det var... och hon sa att när man har dragit en tand så kan benet böjas ut lite för att det är tunnare tandkött där.

Benet har alltså böjts ut................ men det var lent och hårt. Satt inte löst. Men benet har böjts ut.

Jag känner inte ens av att jag har dragit där jag drog idag men det värker lite på andra sidan. Men det ska gå till sig... sa hon... hoppas jag. Tänk om inte. HJÄLP!!

Förresten så sög ju mitt förslag på frågestund. Det är ju TYP, såhääääääääääääääääääääääääääääär roligt att få anonyma privatfrågor. För jag kommer aldrig att svara på dom. Och det är så roligt för att jag vet att den maskerade människan bakom skärmen vill så GÄRNA veta!!

Hohhohohohihihi!

Ikväll är Simon och jag ensam hemma på Örnen. Hans mamma är ute och rockar och barnen är på annat håll.

Förresten så såg vi ''Se upp för dårarna'' !!!!!

HaHaHaHaHaHaHaHaHa!



!Elin!

Jag såg mig själv i henne. Hahahaha! Måste vara den roligaste kvinnoskådespelaren.

Vilken gudinna.


Postat av: Anonym

$v sikken tur att de gick bra för dig, men de lät lite nasty att benet har böjts ut ? ... :O

2010-09-25 @ 08:26:33
URL: http://ldts.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0