En chockerande överraskning

Känner mig omänsklig idag. Är zombietrött efter bedövningen gått ur och jag har jätteont i munnen.

Snälla tyck synd om mig för det är det. Jag ska ta en duschaavmig dusch, plocka undan i rummet och kolla på idol sen ZoooOooVVvvvAaa... fattar ni vilken antiinternet dag jag har idag? nej vem tror det? jag kan inte förvänta mig det när jag sitter här varenda dag.


Jag saknar min karl, han är hemma och är barnvakt medan jag lider!!!!! Skoja, ska inte ge dig dåligt samvete. För du är världens bästa och om du inte tar hand om mig idag är ingen big deal, du gör ju det annars varenda dag. Skojade igen. Nu lät det som att Simon var min slav. Han är helt enkelt världens bästa pojkvän och därför saknar jag honom jättemycket idag!
HaHaHaHaHa! Okej att det var svullet idag pga bedövningen, värre än överkäken även fast det inte syns på bilden men knölen på hakan..... vad är det för något? Jag har inte sett den förrän nu på bilderna som jag knäppte precis när jag hade kommit hem. Min mun är sned, det går inte att missa. Har alltså dragit på vänster sida... men knölen. Hahaha.
Knölshalle!

Postat av: FIONA - en ointressant vardag

lagt till dig :D allt bra?

2010-09-16 @ 17:55:01
URL: http://lovefiona.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0