Tandställning - första gången jag skrivit det på svenska

Sjukt roligt!

Jag ska få tandställning om 8 dagar. Fattar ni vilken glädje? Det är som om gud släppt ner en tågräls bara för mig... äntligen.

Och imorgon ska jag separera tänderna, 12:45.

Jag har en lektion imorgon!!! Lyxpåse.



Jag har missbrukat den här bilden i bloggen, men det är ju för att ni ska se vilken design jag ska få på tänderna.

Kommer gå ut som hollywoodstjärna om 2 år.


Kommer bli SÅ vacker:)


Postat av: M

ja fick dra ut tänder för att ja skulle få tandställing :) har precis fått de, o ja vill ba ta av den ._.

de e svårt att äta hamburgare för de fastnar verkligen mkt i framtänderna xD

2010-09-06 @ 18:28:02
URL: http://diidaz.blogg.se/
Postat av: M

att sätta dit den va inga problem alls! men när dom skulle spänna låg ja o pep xd sen hade ja ont o kunde inte äta ordentligt på typ 6 dagar, sen va de ömt..

ja har inga snea, har för mkt tänder och så har dom växt över varann o så xd men värt e de, för ja har inte haft min så länge o tänderna har redan flyttats as mkt :) ska nog ha den i 2 år tror ja dom sa.

va har du för problem? :)

2010-09-06 @ 19:11:35
URL: http://diidaz.blogg.se/
Postat av: michaela

nej jag ska ha uppe isf :)



ja jag kan förstå de, dra dom lär ju göra sjukt mycket ondare, mina tänder hade ju inga rötter så att säga, satt de kändes inte så mycket, gör bara ont efteråt ;)

2010-09-06 @ 21:36:22
URL: http://pme.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0