Tandoori och I rymden finns inga känslor

HEJ BLÅGGEN...!

Igår var kvällen bäst. Min prins och jag hade det underbart tillsammans och kärlek var uppe i luften hela tiden. Det var som att sväva på rosa moln.

Vi gick och åt på Tandoori restaurangen. En restaurang som vi har blivit rekommenderade och en restaurang som jag inte rekommenderar er. Inte på kyrkogatan i Sundsvall i alla fall.

Simon och jag kom dit och då frågade Simon:

- Är det bara att gå och sätta sig?
Hon - Hahaha! Näe?
Vi - Öh, okej.

Sen fick vi följa med henne till ett bord. Alltså varför ska ''vuxna'' människor TRO att dom kan behandla unga människor hur dom vill. Hon var inte ens vuxen, hon var otrevlig och omänskligt jävla sämst. Ni har själva varit unga och vilda. DAAAH.

Jag säger bara. Gå inte dit. Det var underbart just för att jag var där med Simon och vi gjorde det underbart. Resten var inte bra. Kycklingen vi fick var det enda som var gott under hela kvällen förutom att det var starkt och jag fick svårt och andas, mådde illa och svettades. He...he.heeeeee.

Sedan så gav jag en ANNAN servitris våran kupong... hon röck den ur min hand. Vad hade vi kommit till för ställe egentligen.

Till efterrätt så beställde vi en milkshake med mangosmak. Det vi fick in var en mjölkshake med lite mangosmak. Det smakade mjölk.

Sedan gick vi på I RYMDEN FINNS INGA KÄNSLOR!!!!!!! IIIIIIIIIH. Jag älskar Asperger syndrom. Bill Skarsgård gjorde filmen perfekt.

Allt var bra... tills tre fjortisar klev in i salongen. Raden bakom oss dessutom.

Dom satte sig och ''aahaha hohoho hahaha hhihihi amen gud alltså hjälp fan vad kul det här är''

Innan filmen började.

Då sa jag till Simon, alltså håller dom inte käften under filmen så skjuter jag en snorbulle på dom.

Simon sa att - nä men jag tror dom är tysta.

Filmen började.

OCH DOM VAR INTE TYSTA!!!!!!!!!! Jävla uppmärksamhetssnorungar. Varför går man på bio om man inte kan vara TYST?! Är det ett sånt jävla stort problem. Det kallas respekt och det hade inte ni nånstans. Viderungar. Arg.......... jag hatar fjortisar.

Sedan fick jag nog och sa högt - JAG SKA OCKSÅ PRATA SÅ HÄR HÖGT NÄR JAG ÄR PÅ BIO!

Oj. Dom var tysta en stund men sedan. När filmen blev tyst så sa en t*****s i mitten.

- är filmen slut nu eller? hahahahah

ÖH. Jätteroligt, nej INTE ALLS!!! Uppmärksamhet. Dumma människa.

Jag ska se om filmen.

Bortsett från otrevlig personal
och fjortisar så var kvällen helt PERFEKT UNDERBAR! Det var den bästa ettårsdagen jag kunde önska mig.

Jag älskar dig Simon.

(haheha! Simon nedanför heter så i filmen också)



Filmen får 10 utav 10 planeter av mig.


Postat av: alex

ÅÅÅh det var så lite så :D



Älskar den filmen...

Rör mig it sa jag ju XDDD

2010-10-01 @ 16:56:23
URL: http://mittgbg.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0