Stressad så inåt H*LV*T*

Utan smink, nyduschad, påklädd och FRÄSCH!

Det känns så bra! Jag borstar tänderna nu, och jag ska plugga matte. Sedan fota. Jag tror inte att jag åker ner på skolan idag, redigerar imorgon.

Så alltså. Idag. Jag ska plugga matte, fota, skriva krönika och åka till Simon. Jag måste skriva upp hur jag ska göra min dag, annars blir mitt huvud förvirrad. Skriver jag upp det här kan jag gå in och kolla och påminnas om vad jag INTE har tid med. Bara det jag ska göra.

Jag ska fota en pressbild. Förlåt, jag är allt för inne i SD. Jimmie Åkesson. Tror jag ska göra en gravsten.

Hehe!

Uppdaterar er senare, pöss pöss pöss pöss!

(Jag måste hinna, break a leg!)



Postat av: m'

Tycker du jag ska ha veckans blogg? eller skulle du delta:)

2010-09-21 @ 17:01:50
URL: http://maliten.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0