ROLIG SNUBBE

Ha.Ha.Ha.Ha!

Tio över nio bussturen var rolig ikväll. Jag klev på och det var en kille som satt längst fram, busschauförren och lilla jag.

Från Timrå så stannade bussen vid Birsta City och plockade upp en dam. Då sa killen som var från USA (tror jag).

- What are you doing? I'm going to the center.
(busschauffören svarade bara på svenska.)
- Ja? Du sa att du skulle åka till BC sluta ljug, lär dig åka buss.
- What's the fucking problem in your head?
chaffisen svarar inte, utan visar bara kvittot.
- I'm going to the center!
chaffisen säger inget.
- Fuck your ass.
- Vvvv...aa--hh?
- Fuck your ass.

HA.HA.HA.HA.HA.HA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jag satt i mitten av bussen och ASGARVAAAAAAAAAAAH HAAAAAAHAAAAAAHAAAAAA!

Snubben var rolig och busschauffören var en mes. Han var livrädd.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0