Rasisterna är inne

Sverigedemokraterna är inne i riksdagen. Hela skåne jublar och 95% utav alla ungdomarna.

Bara för att dom har fått så pass många röster som dom har fått så får det fortfarande ''bara'' sina röster hörda.

Hur kan man säga att det partiet INTE är rasister när dom bara är intresserade utav Invandrarfrågan? Jag tycker det är konstigt. Det finns så många människor som säger ''rasister? pff, det är dom inte!'' när det är vad dom är. Dom har så mycket andra saker dom står för, som dom reklamerar med men det enda som är intressant är invandrarfrågan fortfarande.

Och ännu är dom inte rasister enligt många.

Dom vill ha ut 90% utav invandrarna.
Vissa invandrare kan få jobb, därmed inte mörka.
Dom vill stoppa invandringen.
Dom påstår att invandrarna tar alla pengarna.
Dom säger att 95% av Sveriges brott begår invandrarna. Statistiken Jimmie, ta och kolla upp den för det visar någonting helt annat.


Jimme Åkesson säger att utav alla våldtäkter som sker så är det invandrarna som gör det. Fel? JA. Det stämmer inte någonstans.


Begår en svensk ett brott då händer det knappt någonting men begår en invandrare ett brott så blir det ett jävla liv!


Sverigedemokraternas ambition är att bli det största partiet. Just nu är ni inte det, om ni har tur och växer ännu mer så kanske ni lyckas nästa gång. Just nu så kommer ni inte lyckas få ut oss. Det kommer bli väldigt svårt. Eftersom att ni inte kan bestämma utan bara få era röster hörda. Inget parti vill gå ihop med SD vilket är bra, jag fick ett brev hem det stod att det är mitt land och jag väljer mitt Sverige!


HERREGUD. Läs på dörren vad det är för efternamn innan ni skickar ut dessa brev.


Ingen kommer att samarbeta med SD. Vilken tur! Vad har dom... ca 6%? Dom får inte dra några slutsatser än vilket är rätt åt dom. Ni kan få vänta om ni någonsin ska lyckas. Hjälp, nästan hela Sveriges befolkning är översvämmat med rasister.

Tragiskt.


Fan bli människa någon gång och acceptera att alla är olika. Alla är inte som du och ditt parti, Jimmie Åkesson. Du är en nolla. Jag har insett att det måste vara jobbigt att vara rasist, du kan bara vistas i Sverige för åker man till ett annat land så är man invandrare. Och det går ju inte? Ha!Ha!Ha!Ha!
Dessutom pinsamt att ni ens har fått en plats i regeringen OCH att ni har fått mer röster än kristdemokraterna och vänsterpartisterna.


Trist.

Jag hatar er.

Postat av: Sandra

Dessutom så är de emot homosexuella, vill stärka kraven för abort, vill inte låta homosexuella adoptera.

2010-09-20 @ 13:46:18
URL: http://tintura.blogg.se/
Postat av: Linnea

Jag kan hålla med dig på vissa punkter, men två saker jag inte kan hålla med om är,

ett du säger att om en invandrare gör något brott så blir det ett jäkla liv, ja men vet du att om en svensk gör ett brott går man ut med både bild och namn i tidningen men de gör man inte med en invandrare.



Två de här med våldtäkt, de är faktiskt så att i det stora hela, så är de faktiskt invandrare som våldtar jag säger inte att de inte händer att svenskar gör de för såklart gör det de.

Och sedan, ja dom vill minska antal invandrare men de vill också ta hand om de som finns här.



Jag säger inte att de är bra att dom kommit in i riksdagen, ogillar dom skartp, jag är själv invandrare till 75%, men du får det att låta som om de är svenskarna de är fel på, att de är svenskarna som gör alla brott och så.

2010-09-20 @ 19:22:45



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0