Min komplicerade cykeltur, tyck synd om mig

Ni kan fortfarande svara på frågan i Vad tror ni?!


För att nu tänker jag faktiskt skriva om hur jobbigt det var att vara ute i Sundsvallsvärmen idag.

13:00 var jag klar hos tandläkaren så jag gick tillbaka till min skola... som ligger 4803796 km från folktandvården.

Tar 15 minuter att gå. Jag var klädd i en mjukisdress. Tjocka joggingbyxor och en tjocktröja. Och med en axelväska som var tung. Jag gick där svettig i sahar öknen.

Ända vägen till vårat lilla hus vid Norra järnvägsgatan. Men, påväg dit så stannade jag upp och gick in på ICA för att köpa en trocadero som jag åtminstone kunda skryta med. Har 13,50 kr kvar på kortet så 10,90 var det som jag hade råd med... Mmmmmmmmh tänkte jag, gott med dricka. Så stod jag där vid kassan och skulle betala. Då säger kassörskan när jag har dragit sönder mitt kort..... ''Vi har tyvärr ingen kontakt med banken så det går inte'' jag ba ''Nähäpp! Okej, hejdå!''

Gick ut och var jätteledsen pga av alla omständigheter...:(



Så kom jag till datasalen och inte ens hälften utav HVFO10 satt där..................... vi hade fototid så alla hade åkt hem.

Jag blev så LESS. Som en ko hade jag kämpat mig dit och sedan skulle jag cykla hem. Så jag tog mitt fordon och åkte hem. Ni kommer aldrig förstå hur jobbig just den cykelturen var.

Jag var irriterad, less, arg, ledsen. Jag gick/cyklade där alltså med en tung axelväska, en overål på och vätskebrist.

Bara uppförsbackar.

När jag kom hem pustade jag ut och drack gratis päronsoda.

Postat av: michaela

Kerstin Jonsson, din då? :D

2010-09-07 @ 17:07:04
URL: http://pme.blogg.se/
Postat av: sandija

jag är tillbaka i min blogg nu. klicka gärna in min blogg. Förresten, du har fin blogg. <3

2010-09-07 @ 18:50:38
URL: http://kwieien.blogg.se/
Postat av: M

nä ja ska få nere snart (:

2010-09-07 @ 19:04:42
URL: http://diidaz.blogg.se/
Postat av: Cajsie

Åh tack så jättemycket :D samma där!

2010-09-07 @ 19:44:44
URL: http://cajsie.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0