Min älskade gulleplutt Simon Bech-Hansen

Nu sitter Simon på bussen på väg hit, han åkte hem för att rösta... jag vet vilket parti men det vet inte ni!

Igårkväll blev inte som planerat så nu måste jag hurra hurra hurra, ska plocka undan i rummet. Ser inte ut som en hard rockare längre, ska dammsuga och göra mysigt tills min prins kommer. Jag ska pussa pussa pussa på honom! Det är SÅ mysigt. Saknar honom jättemycket.

Jag har blåa ''jeans'' leggings på mig, en grön stor cardigan från mammas kollega och ett linne från H&M samt strumpor. Åh så skönt. Nu kan ni bilda min dagens outfit i huvudet. Jag har brist på kläder (JEANS!!) så jag kan inte visa.

Äh!! Vet inte hur tiden ska räcka till. Ska laga mat om en halvtimme också, men nu ska jag städa och spela... SUPERMARIO!



Hej-Då (apotekets nya reklam, lööv it)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0