Män bestämmer ingenting

När jag var på väg till Simon så satt jag i bussen bredvid en kille och tänkte på något som gav mig inspiration och tänkte blogga om det.

Också sitter jag här och har glömt bort det. FAN!

Men... jag vill bara inte rekommendera er att kolla på The stoning of Soraya, det är den värsta filmen jag någonsin har sett i hela mitt liv. Jag är tålig för hemska saker, men det här var det värsta jag sett... den var så sjukt sorglig.

Jag förstår inte att kvinnor i vissa länder inte har någon ''rättighet'' enligt ''män''. Att bli stenad till döds. Och helt oskyldig. Man blir så berörd utav den här filmen så det är sinnes... okej, jag rekommenderar den för att den är så fruktansvärt bra men en scen är osebar.

Att bli stenad till döds? JAG FÖRSTÅR INTE!

Jag började gråta. Det är ingen film man bara säger ''aa, den var bra'' och det är ingen film man inte pratar om när den är slut.

Den är obeskrivligt hemsk... helt ofattbart...

Och den är baserad på en sann historia.


Postat av: tess

ajaj ont ju :(

2010-09-10 @ 20:32:30
URL: http://cutetess.blogg.se/
Postat av: Filippa

Söt header :D



Svar: Tack det värmer :)

Hoppas du får en mysig helg :)

2010-09-10 @ 21:52:52
URL: http://filippafredriksson.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0