Let me know

Hello my Chica Bomb.

Idag har jag ingen blogginspiration. Ledsen... es tut mir leid.

Jag är däremot väldigt trött och mitt rum är stökigt.

JOHO! Nu visst ja, nu ska jag berätta Lite om mötet på Unga ST. Jag har fått mitt första jobb, men vad... det är
hemligt. Man har ju en viss tystnadsplikt;). Ballt.

Och idag har Simon köpt en födelsedagspresent åt mig, det kliar i mina fingrar för den ligger i rummet och för första gången på länge vill jag verkligen fylla år och räknar ner dagarna för jag har önskat mig saker som är mysiga och som jag behöver.

Jätterooooooooooligt.

Jag har fått en ST nyckel idag också, en PLOPP. Som går så att jag kommer inte vart jag vill, när jag vill.
Lybbo mig.

Också vill jag att ni lyssnar på den här låten ifall ni inte har hört den... so fucking amazing hot. Sjukt SNYGG video så jag vill lägga mig ner och sprattla och göra likadant. Tänk och få vara med i den *dreEEEEEEgeEEEEELLLLLLLL*.
P.s om ni tycker den är dålig, sämst, bra, bäst!! LÅT MIG VETA. Hihihihihihihi.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0