JAG HAR PROMENERAT SÅ JÄVLA BRA IDAG


Jag sover.

Jag har anlänt hemma.

Jag skoja, jag sover inte. Men min kropp gör det!!!!!!!!!!

Gud........ jag är hemma. Inte på andra sidan stan längre. Jag har VANDRAT 5 timmar konstant idag, varav 4 timmar var in the middle of nowhere. Southhill. Södraberget.

Jag är stolt.

Jag kommer kunna sova GOTT inatt, känna mig frisk och bra. Jag ska duscha snart... jag älskar att vi har en dusch.

Vi gick vilse och vandrade i skogen och kramade ett träd... och förresten så var VI sist utav alla i HVFO10. Men vi var bäst ändå, jag gick med Molly Jansson, Moa Palo och hennes hundar, Linda Zetterkvist, Emmy Norgen, Pisa Johansson.

Nu kommer Pisa gilla mig för att jag till och med skrev Pisa på min blogg och inte Patricia som hon egentligen heter... hehe, oups.

Postat av: Anonym

haha så duktig du vatt !

2010-09-28 @ 16:21:52
URL: http://ldts.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0