Intressant med anonyma läsare, ni är förjävliga

Hahahahaha hjälp!

Jag fick min första anonyma kommentar. Anonym dessutom... ovanligt.

Det ska bli intressant att veta vem du är för det jag tänker göra är att spåra din IPadress, det enda som du kvarlämnade efter dig. Jag har en fiende där ute som ser mig som en wannabe... wannabe... he-he-he. Okej, wannabe. Hahaha. If you wannabe my lover? Ja ofcourse you want to. DU vill vara som MIG.

Nej. Jag är ingen wannabe som tror att jag kan allt.

Jag kan mycket, men inte allt. Jag fick den här kommentaren efter att jag hade diskuterat med halva facebook om hur dum i huvudet Sverigedemokraterna är.

Hm...

Jag tänker inte gräva efter hur intressant det var att du gick ut som anonym utan snarare tänker jag kasta din kommentare i sopnedkastet och inte BRY mig om vad du tycker och vad du inte står för. För du står inte för något.


Stackars dig som aldrig har hört talas om inspiration. När jag fotar brukar jag hämta inspiration från andra källor.


Är jag en wannabehämtakällor då som tror att jag kan allt?


Haha. PÖSS♥

(jag brukar inte vara så här jävlig och svara på intressanta kommentarer, men din kommentar var oemotståndlig)


''I used to pull all my tricks,
I hope that you like this.
but you probably won't,
you think you're cooler than me.''

I HOPE YOU LIKE THIS




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0