Henrik Vanger

Jag har varit en upptagen kvinna idag, väldigt upptagen! Helt mänskligt.

Imorse var jag alltså på konsert, orkester konsert...... det rockade fett! En orkester av Evert Taube och hans son Sven-Bertil Taube. Han som är med i Män som hatar kvinnor. Henrik Vanger! Jag har sett den spännande ''Henrik Vanger'' i MSHK. Hans röst är så spännande och mysig. Har ni inte sett MHSK, se den. Jag såg alltså S-B Taube LAAAJHV.
Evert Taube

Och Sven-Bertil Taube

Också slutade jag klockan fyra och åkte direkt till mitt kära jobb ST och jobbade från 16:15 till 19:00. Intressanta klockslag.

DET VAR SÅ SKÖNT och jobba!


Också har jag varit med Simon hela afternoonen. Imorgon har jag sovmorgon för jag har ingen tyska. Vilken varm vecka det har varit.

Postat av: aye'

Hej

Haft en bra dag? :P

2010-09-22 @ 22:40:07
URL: http://Ayeland.devote.se
Postat av: alicia

jag får se till att göra det nu då :D

2010-09-22 @ 22:50:32
URL: http://aliciak.blogg.se/
Postat av: Robin :D

jag såg oxå på sven bertil :D han är gris söt :)

2010-09-24 @ 00:38:05



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0