God natt

Simon ligger bredvid mig och fnyser ut små andetag. Gullpöjken min.

Han är som en stor bebis.
Så nu ska jag stänga av datorn och välkomna 12:e september in i 2010. Mina ögon går i kors...

Så felstavning och annat kan det bli.
Okej, nu betraktas jag som berusad. Det är jag inte.

Helt enkelt mänskligt jädra trött. Imorgon är det söndag så jag ska fota och då är det 2 dagar kvar... tänk för ett år sedan så var det 1 år och 2 dagar kvar.


Ha!Ha!


Förresten har ni glömt bort hur jag ser ut? Kan förstå det... var längesen jag bjöd på bilder.

Postat av: beccis

svar: ett tips är att skriva kul inlägg och kommentera mycket :)

2010-09-12 @ 20:05:27
URL: http://rebeccaharkonen.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0