En uppdatering med tre olika innehåll

God kväll käraste... jag uppdaterade bloggen halvt förut men när jag skulle skriva det sista innehållet så gick det inte att ladda upp bilden. Så nu börjar jag om.

Laxpastan - världens bästa snabbmat, klart på ca 15 minuter. (Detta är för fiskGILLARE)

Ingredienser: Ett kök, rökt lax, gul lök, 1 dl créme fraiche, en äggula, peppar (ev örtsalt) och färsk pasta.
Hur du lagar laxpasta: Börja med att finhacka löken samt laxen men inte för fint. Sedan bryner du det tillsammans och häller sedan i créme fraichen och äggulan och rör om. Krydda efter egen smak. Sedan kokar du pastan på ca 4 minuter (kolla förpackning). När pastan är klar så mixar du ihop det sen är det bara smaklig måltid!:)

Gott att servera med ketchup!


Kläder
Den bästa tröjan ur min garderob, kul att veta. Från Monki, gammal. Finns nog inte ute i butik. SORRY!

Mina älskade vagabondkängor :(

Dom är inte användbara längre... jag lämnade in ena dojan till Nilsons skomakare förra veckan och fick besked idag om att han inte kunde laga dragkedjan!!!!!!!!! ÅH. Jag är så jävla ledsen. Hade jag aldrig tagit av mig dom hos tandläkaren hade dom kanske kunnats använda lite till...

Dom har bara varit med mig en vinter och längtade till att få använda dom i vinter igen. Nu är dom trasiga... känner mig naken, rädd och exposed. Mina favoriter.

Den enda turen jag har är att jag får ett tillgodokvitto och får hämta ut ett par andra skor för 999:-. Det finns ett par likadana modeller iår... exakt likadana fast annan snörning. Men vet inte om jag ska ta dom... för inga andra kängor kommer vara lika bra som mina första som bar mig överallt. Fan vad jag kommer sakna att ha er på fötterna.

Jag hade redigerat dom här bilderna, MEN så är det dom enda bilderna som blogg.se inte vill ladda upp av någon anledning. Så här får ni istället dom oskärpta och oredigerade bilderna. Men dom är ändå snyggast i världen.

Postat av: Malin

Hej, snygga kängor gåre inte och lämna in dom hos en skomakare då så dom kan byta dragkedja?

2010-09-22 @ 16:05:13



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0