DET KAN JU ALDRIG BLI FÖR MYCKET

Oj oj oj vad statistiken stiger!

Jag blir ju så gla´. Jag vill nästan springa 350 varv runt kvarteret för det är så många ni är.
-
HaHaHaHa!

Nej jag skojade. Ni är betydligt färre... så det var ju ingenting att skryta om.

Fast Vi älskar ändÅÅÅ! Ni som är trogna besökare alltså. Tack vare er.
Skåda mitt ansikte.
-

Det är tur mamma jobbar på IKEA. Då får man bättre sömn åt alla och stor formidabel rea!

(Den var struken innan jag sov i den, mamma stryker allt. Viktigt att veta)


Får INTE glömma att berätta för er att Simon och jag var och fikade på City Café och han bjöd mig på en räkmacka, en god och stor räckmacka... Finaste kärleken min♥

Skulle aldrig klara mig utan dig, JAG ÄLSKAR DIG!!



God natt blåbär... jag ska gå o lägg mäh, prata med Simon:)

Imorgon är jag ett steg närmare tandställning, det glädjer mig!

SOV GULLIGT.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0