Cykel strumpor tand

Cykelincidenten.

Molly och jag cyklade från Hedbergska (där vi hade lektion). Från Hedbergska till vårat lilla hus vid Norra järnvägsgatan så är hela den vägen en raksträcka. När vi närmade oss vårat hus så skulle jag parkera cykeln och kom i all hast fart och bromsade men bromsen räckte inte till så jag åkte rätt in i stenväggen.

HAHAHAHA! Jag flög fram lite och sedan bakåt.

Molly svimmade nästan utav garv. Åh det var så roligt!


Och sen till en annan sak så har jag dragit min tredje tand i underkäken. I'm feeling like a svullo. Men världens bästa mamma har köpt ett wienerbröd och en kringla från Bakgården♥ Så det ska jag äta sen när munnen inte är full med blod.

Jag blöder ju på två ställen nu. Uppe och nere. Ha!Ha!Ha!



Strumpor har jag fått idag åxå. Färgglada. Seriösa strumpor får jag någon annan dag.

Världens bästa modell på strumpor!!!!!
Halva mitt ansikte är svullet. Sne helt enkelt.

Postat av: Filippa

Svar: Jag tror med det ska gå bra... Jag gillar 9an så :p

2010-09-16 @ 16:47:58
URL: http://filippafredriksson.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0