CURIOUS

Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha... också vidare....

''Josefine'' om Frågestund
1. hur många har du haft sex med?
2. är simon din första kärlek?
3. hört rykten att du låg med allt och alla innan simon är de sant?
4. du har typ inga vänner kvar hur känns det?
5. vad hände mellan dig o fatima ni var väl bffff förut?

HEJ NYFIKNA ''JOSEFINE''. För det första så känner jag ingen som heter Josefine så jag antar att det är någon annan som ligger bakom det där namnet, kul...

1. Typ 2, 20, 200, 2000, 20000.
2. Nej.
3. ''Hört rykten'' hahahahahaha! du bor i Sundsvall. Ja för i denna stad finns ingenting annat än rykten. Ja jag låg med bussar, hus, allt som var i form att röra sig! Prova du med!
4. Inga vänner kvar? okej... läskigt. Vad tror du att du vet om mitt liv egentligen... ha!ha! Ska jag skriva upp mina vänner så har du fått din smäll på käften sen. Jag väljer BRA vänner. Dom jag behöver you know. Vilket rykte har sagt att jag inte har några vänner kvar? Ha-ha. Årets skämt eller vadå?
5. Du vet klart och tydligt vem jag är. Pathetic. Det avslöjade allt. Jag känner ingen Josefine och du vet att jag och Fatima var BFF. Nyfiken... läskig... störd.

Oj oj oj! Du är så nyfiken. Så jag älskar att ha hemlisar. Hejdå:)

P.s din IP adress verkar höra hemma i Sundsvall, Sverige. HEHEHEHE. Busted!!





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0