Blod...igt

Det känns som att ha mens i munnen. Inte kul.

Det är slemmigt och det gör ont...

Jag som blev så sugen på surströmming och kan inte äta det nu. Jag är hungrig... stackars barn.

Skulle jö egentligen åka till Simon, men han kommer hit istället... hihihihihihi.

It's keep bleeding, keep keep bleeding in my mouth... *cRaZy*

Postat av: malin

hejsan, ja jag har annonser från bloggpartner, det är väldigt svårt att förklara, men bli först medlem på bloggpartner.se , sen när ni ska sätta in annonserna på bloggen så kopierar ni HTML koden och sätter in den på kodmallar på eran blogg, om ni vill ha extra hjälp så laddar ni ner PDF'en , det står "ladda ner PDF'en här" på den sidan ni kommer in på när ni loggar in på bloggpartner, jag förstår om ni inte fattar, för de tär jättesvårt att förklara.

2010-09-03 @ 18:26:22
URL: http://maliinagneta.blogg.se/
Postat av: Nathalie

hoppas ni har en bra fredags kväll!:)

2010-09-03 @ 23:01:57
URL: http://liborius.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0