Är sjuk...

Är hemma hos Simon och jag mår lite bättre. Det är nånting med den där karln...

Ni vet ju inte ens vad som pågår. Jag började få ont i halsen imorse och nu har jag såntdär knäppt illamående (i halsen) igen. Som om det vore en klump där, varenda gång jag sväljer känns det som om jag ska spy. Och kommer ni ihåg, läsarna som jag hade i juni. Jag hade exakt likadant DÅ. Skolbalskvällen. Kommer ni ihåg?! Det gör jag. Och jag får alltid såhär när jag får ont i halsen. Eller... jag har haft det två gånger. Men varenda gång har halsont varit ett tillfälle då jag har fått detta. Jag mådde redan jättekonstigt imorse.

Och sen kom det här... jag har varit stressad båda gångerna jag haft det. Den här och förra veckan otroligt och Hagaskolans tider också. Kan det bero på... magkatarr?

Jag vet inte. Jag känner mig ensam om det här. Har någon varit med om samma sak?!

Jag mår inte illa i magen utan i halsen, det varierar. Det beror på vilka rörelser jag gör, om jag rapar eller sväljer. Och jag mår bra när jag äter, men när jag inte äter då mår jag .b.a.j.s.

Sist gick det över på en dag, hoppas jag har den turen den här gången också.

Annars trevlig baota haota häelg!


Postat av: PAUSE

har likadant... en klump i halsen

2010-09-17 @ 21:17:04
URL: http://www.finest.se/pause
Postat av: Jennifer

krya på dej:)

okej,jorå det är bara bra.

2010-09-17 @ 21:32:12
URL: http://jelovi.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0