Allätare är det bästa som finns

Skaldjur!

Tacos ligger i magen och simmar nu...

Den här upplösningen gör mig så ledsen. Har man en systemkamera så vill man ha bra upplösning på hemsidor som man har fotat. Som jag har sagt förut så har jag sett att väldigt många får bra upplösning på sina bilder som bloggar på blogg.se. Men jag, jag får inte det. Även fast jag her på 500+ så blir bilderna stora när jag laddar upp dom här. Men när inlägget är klart så blir dom småa när inlägget publiceras. Dom kapas av. VARFÖR?!

Har det med min design att göra eller någonting annat, H.J.Ä.L.P M.I.G NU IFALL NI VET!!
Amen pöss då. A. Svara på frågan. För jag behöver verkligen hjälp. Vill ha bättre upplösning. Nu ska Simon och jag duscha. Tillsammans... ooo---ohoh.

Osminkad, söt, go, rar och naturlig.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0