290910 (`v´)

Vi firar ett år tillsammans idag:D jag älskar dig världens finaste pojkvän!!
Utan dig hade jag inte kommit såhär långt, du är det absolut bästa som finns men ibland det mest irriterande som finns. Du är min allra bästa vän och jag skulle aldrig klara mig utan dig. Du är den som jag vill nypa och bita i kinderna resten av mitt liv. Du är min prins på alla möjliga sätt och vis. Tänk... för ett år sen så hade vi precis blivit tillsammans. Hihi. Puss puss min fina älskling. Jag älskar dig oändligt mycket!

Postat av: patricia

gratttis :)<3

2010-09-29 @ 09:25:55
Postat av: Wiilow [foto tankar känslor]

Åhhhh GRATTIS GRATTIS till 1 års DAGEN fina NI!



TAck =)

Jo, det är verkligen kul att fota.



Kram

2010-09-29 @ 20:56:07
URL: http://wiilow.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0