WE ARE THE WINNERS!

HEJ!

Nu är tandställningen nere på plats, skönt:)

Idag när jag kom hem så var det faktiskt mycket post till mig för en gångs skull... och en ganska rolig sak som jag fortfarande är stolt över... mig själv alltså!

När jag var på Nataliemanifestationen i Timrå... kommer ni ihåg? Den manifestationen var mot våld och droger och då var Simon och jag med i en tävling där man skulle svara på några frågor och skriva den bästa slogan varför alkohol och trafik inte hör ihop.

Nu kommer det roliga...

Både Simon och jag vann! HaHa! Han fick reda på det för någon vecka sedan och jag fick en present på posten idag. ROLIGT JU!
Grym t-shirt.
I morse när jag satt på tyskan åt jag upp mina sista mintpiller.
Jag ba: Noooooooooooo! Nu är dom slut:(

Också fick jag nya på posten idag för att jag vann, yey!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0