Vinterjacka

Igår när pappa och mamma kom hem hade dom en fin present till mig och jag älskar den:D

Det ska jag lägga upp och visa er! Också har jag köpt en vinterjacka idag, jag är supernöjd för den är varm, tål vind och är snygg. Vill aldrig ta av mig den;)

Gick på 799:- kostade 1600:-

Klev in och köpte den direkt! Är alltid förbannat kräsen på jackor men den här föll mig i smaken.

SHOW U LATERRRRRRRRRRR!!!!!!!!!!!! JA JA.

Förresten så förvandlades min dag från hemsk till bra. Imorse vaknade jag med en ickerolig sak... som hade kommit tillbaka. Grät grät grät grät som ett spädbarn pga det så jag var inge trevlig imorse, gick till skolan på EN lektion... igen. Efter ett läkarbesök mådde jag genast bättre och åkte hem:) Min älskling som jag saknat sönder så mycket är här nu också, i och för sig har vi varit med varandra sedan lunchtid.


Men bortsett från det har jag smärta överallt. I mina ögon (är så jäkla trött!!), i min MUN!!!!!!! och i min menslivmoder.

Men det är okej, så länge jag är med Simon så är det lööghnt.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0