Vinn 3000 kronor att handla för

Dags för en tävling i samarbete med Eniro och Tailsweep där du kan vinna 3000 kronor att shoppa för. 3000 kronor i shoppingpengar, inte kontater.

Gör så här:
Gå in och joina Eniros facebook-grupp HÄR
Sen följer du anvisningarna på tävlingssidan http://vinn3000kr.feber.se/

Lätt som en plätt;)

MIN MOTIVERING
''Nu inför hösten så känns det aktuellt att handla lite nytt, jag har ärvt mycket kläder utav mina syskon och skulle bli jätteglad om jag äntligen kunde få shoppa loss själv med mina egna påsar som jag har valt själv! Jag gillar bekväma kläder och är extremt ute efter ett par sköna bekväma jeans, men har bara hittat som inte passar eller för dyra. Det var jätte länge sen jag shoppade så det skulle glädja mig enormt! Eftersom att Weekday är en affär som inte finns i staden jag bor så skulle jag vilja släppa loss där inne bland annat. Och går även en fotolinje där jag behöver nya tillbehör till kameran, samt ett objektiv. Är i stort behov utav detta:)''

Postat av: lucke

Hejsan, vad göres? :)

2010-10-24 @ 15:07:21
URL: http://modegrabben.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0