Världens bästa present

Mellan min snabbstädning så passade jag på att packa ner mina saker i väskan som måste vara närvarande imorgon, onsdag. Den jobbigaste dagen då alla kärnämnsmapparna ska packas ner.

Hursomhaver så ville jag säga att jag måste beröma min exklusiva väska, som den faktiskt är. Jag har bara sett en tjej med en exakt likadan som mig. Förstår ni vad jag vill komma fram till...? den svarta stjärnan såklart. Jag har sett många utav dom här väskorna fast med vita stjärnor på.

När jag öppnade min käraste ägodel 26:e september (som för övrigt är en månad sedan) HAHA. *Firar*. Så blev jag så jäkla glad, hade faktiskt önskat mig den och Simon berättade för mig att dom bara skickar ut 2 stycken utav just dom här sorterna - med svart stjärna. Och jag fick den, Simon som var snabb som blixten och gav mig den i födelsedagspresent.

Vill beröma den för att den är världens praktigaste väska, skön att bära på och dessutom har den världens grymmaste look! Tack min underbara älskling (Simon):)

Den är inte redigerad, försökte redigera kontraster och ljuset på PHOTOSCAPE... som suger på min dator. Kraschade totalt och sket på sig. AA så gick det till. Så originalbilden är här, varsågod.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0