Vad vore jag utan mat?

Om en timme sitter jag på STmöte... jag har precis ätit Dr Oetker pizza med Simon, godaste frysta pizzan man kan köpa från affären annars så är den färskaste pizzan från Timrå och deras VITLÖKSSÅS!!!!!!!!!!!!!!!

Jag har provat dom flesta vitlökssåserna på olika pizzorior. Men Timrås är oslagbar... på kebab house. Så jädrans god... liksom kvinnlig aa i munnen. GOTT! Mammas är också mumsimumsi.

Om en timme får jag mackor och läsk på mötet... ännu mera mat. Underbart!

Ska dock säga hejdå till min älskling snart, ses inte förrän på fredag igen. Suger ju, sen ska jag plugga och repetera inför matten och fota...

Jag blev plötsligt deprimerad när jag insåg vad som hända skall. Hejdå:(

Postat av: denise

när ska du fota? ensam?

2010-10-06 @ 15:53:33
URL: http://woxstrom.blogg.se/
Postat av: denise

aha, okej :) nä, jag fick inga bra bilder idag tror jag... tar med mig kameran imorgon! :)

2010-10-06 @ 19:18:23
URL: http://woxstrom.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0